Urząd Miasta Rumi usprawnił tryb funkcjonowania

Urząd Miasta Rumi usprawnił tryb funkcjonowania

- kategoria Aktualności, Komunikaty
Urząd Miasta Rumi usprawnił tryb funkcjonowania Fot. Urząd Miasta Rumi

Od 12 października Urząd Miasta działa w specjalnym trybie. Celem ma być usprawnienie funkcjonowania. Zmiany mają sprawić, że czas oczekiwania na załatwienie spraw w budynku urzędu ulegnie skróceniu.

Rumianie większość urzędowych spraw mogą załatwić drogą telefoniczną (poniedziałek w godz. 9:00-17:00, wtorek-piątek w godz. 7:30-15:30) oraz elektroniczną (e-mail: urzad@um.rumia.pl, Cyfrowy Urząd, ePUAP).

Załatwienie spraw, które wymagają wizyty osobistej, możliwe jest wyłącznie po telefonicznej rezerwacji terminu:
Podatki i opłaty – tel. 58 679 65 14 oraz 58 679 65 19
Księgowość wpłat, opłat i podatków oraz windykacja – tel. 58 679 65 65
Działalność gospodarcza – tel. 58 679 65 11
Ewidencja ludności – tel. 58 679 65 77
Dowody osobiste – tel. 58 679 65 28
Urząd Stanu Cywilnego – tel. 58 679 65 21
Profil Zaufany – tel. 58 679 65 67
Centrala/pozostałe sprawy – tel. 58 679 65 00

Źródło: UM Rumia

Urząd Miasta Rumi usprawnił tryb funkcjonowania

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *